Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+2 oy
829
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Acemi Denizci
Merhaba. 21 yaşındayım ve denizcilik lisesi güverte bölümü mezunuyum. Sizce direk staja gidip işe mi başlamak yoksa üniversiteye gitmek mi? 26-27 yaşında mezun olsam, meslek için geç kalmış olur muyum?

1 cevap

+1 oy
Bilgin Denizci
Eğerki 500-3000gt vardiya zabiti olarak çalışmak istiyorsan staj yapıp devam etmelisin. Eğer Uzakyol V.Z ehliyeti düşünüyorsan üniversite mantıklı olur.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

13 Online
0 Uye ve 13 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4454
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26305926
...