Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+2 oy
574
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Acemi Denizci
Merhaba Abi benim sorum şuanda lise 3 öğrenciyim denizcilik makine bölümünde okuyorum . Üniversite Gemi işletme mühendisliğini seçebilirmiyim yoksa makine üzerindenmi okumam gerekiyor ?

1 cevap

+1 oy
Acemi Denizci
Değiştirebilirsin zaten sana bi ek puan gelmiyecek istediğin bölüme geçersin
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

10 Online
0 Uye ve 10 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 7167
Dunku Ziyaretler : 5533
Tum Ziyaretciler : 26294527
...