Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+3 oy
575
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Acemi Denizci
Daha lise sondayim deu duiş istiyorum kaptan olmak cok istiyorum ama  gemicilik hakkinda cok fazla terim bilmiyorum universitede ogrenirim nasil olsa diye de pek ilgi gostermedim kendi derslerime sinavlarima odaklandim sizce simdiden terimlere / ingilizcelerine calismali miyim?

1 cevap

+1 oy
Bilgin Denizci
Öncelikle kendi derslerine çalışıp sınavda iyi puan almaya bakmalısın.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

15 Online
0 Uye ve 15 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 3684
Dunku Ziyaretler : 6196
Tum Ziyaretciler : 26311351
...