Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
588
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Miço
Gözümde biraz şaşılık ve 2 derece  hipermetrop var. Şuan 12.sınıftayım gözlük taktığım zaman tam olarak görüyorum ve şaşılık iyice azaldı duim bölümüne bir engel teşkil ediyormu?

1 cevap

0 oy
Bilgin Denizci
Şaşılık için uzman bir doktora danışman uygun olacaktır.
Miço
Teşekkür ederim en kısa zamanda bir göz uzmanına danışıcam
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

10 Online
0 Uye ve 10 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 3618
Dunku Ziyaretler : 6196
Tum Ziyaretciler : 26311285
...