Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
914
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Acemi Denizci
İTÜ-İÜ gibi üni. tercih edeceğim,ardından hazırlıgı gececegıme ınandıgım ıngilizce yeterlılık sınavı var; bu surecten sonra asıl onemlı olan 12 aylık staj ve sonrasındakı ıs ımkanlarında kadın olmanın bır dezavantajı olur mu merak edıyorum.. Kast ettıgım zorluk, meslekı deformasyonları kapsamıyor. Erkek ogrencılerden farklı olarak yan statude degerlendırılır mıyım..????
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

12 Online
0 Uye ve 12 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 2660
Dunku Ziyaretler : 4288
Tum Ziyaretciler : 26211427
...