Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
656
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Bilgin Denizci
merhabalar efendi kaptan uzakyolu alan abilerimiz bize eskiden meslek lisesi motor bölümü mezununa uzakyol veriyorlardı demişti madem eskiden bu kadar kolaysa neden şu an uzakyolu almak çok zor?

1 cevap

0 oy
Bilgin Denizci
Eskiden okul sayısı ve mezun sayısı azdı, ihtiyaç çoktu.

Şimdilerde ise ihtiyaç aynı ancak mezun sayısı, okul sayısı arttı.

Halen zor değil, Denizcilik Fakültesi eğitimi sonrası Uzakyol alınabiliyor.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

13 Online
0 Uye ve 13 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 6229
Dunku Ziyaretler : 5533
Tum Ziyaretciler : 26293589
...