Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
857
Gemi Yaşamı kategorisinde Miço
4 -6 ay calistiktan sonra 2 -3 ay izin oluyor dogrumu??

1 cevap

0 oy
Bilgin Denizci
Eğer aynı şirkette çalışmaya devam edersen şirketin personel departmanının planlamasına göre 1-2 ay oluyor. Bir kontrattan sonra farklı şirkette çalışmak istersen bu süre daha da uzayabiliyor.

Uzaması aslında iyi gibi görünse bile maddi anlamda kötü. Çünkü bu süreçte maaşın olmuyor. Biriktirdiğin paradan harcamak durumunda kalıyorsun.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

15 Online
0 Uye ve 15 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4597
Dunku Ziyaretler : 5533
Tum Ziyaretciler : 26291957
...