Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
1.6k
Denizcilik Genel kategorisinde Acemi Denizci
arkadaşlar 2 yıllık bölümden yatay geçiş yapan varmı varsa hangi üniversiteye hangi ortalama ile ayrıntılı anlatabilirmi? teşekkürler şimdiden.

1 cevap

0 oy
Usta Denizci
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş "dikey geçiş" diye adlandırılır, onun kılavuzları var, nereden nereye geçilebildiği kaç puanla geçildiği yazıyor
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

15 Online
0 Uye ve 15 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4491
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26305963
...