Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
741
Stajlar kategorisinde
misafir yeniden etikenlendirildi
Gemi Makineleri İşletme Önlisans öğrencileri hangi zamanlarda staj yapar? 1. Sınıf yazında stajları var mıdır?

1 cevap

0 oy
Usta Denizci
Önlisans bölümlerinin okul yılı içerisinde okul bitirme stajı olur bu da genellike 1 aydır ve yine genellikle gemilerde değil ; limanlarda,denizcilik şirketleri vb. de stajlarını yaparlar.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

3 Online
0 Uye ve 3 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 896
Dunku Ziyaretler : 8012
Tum Ziyaretciler : 26296268
...