Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
1.2k
Stajlar kategorisinde
Deniz Ulaştırma işletme mezunu olacağım stajımı uzak yol da 3. Vardiya zabiti olarak yapabilir miyim? Bildiğiniz üzere Bölümüm de 3000gt sınırı var uzak yolda 4. Olarak yaptığım da bu sınır kalkar mı? Staj sonrası değil stajdaykrn için soruyorum.

1 cevap

0 oy
Bilgin Denizci
3. Vardiya Zabiti olabilmek için yeterliliğinin Vardiya Zabiti olması gerekli, yani herhangi bir gemide "Vardiya Zabiti" olarak çalışabilmen için yeterliliğinin Vardiya Zabiti olması gerekli. Stajyerken bir üst rütbede görev yapamazsın.

Ancak şöyle bir durum olabilir; gemide Safe manning yani geminin seyri için gerekli personel sertifikasında 3.Zabit kadrosu gerekli değildir ancak şirket vardiya tutacak stajyer koyabilir, bunu stajyer Gemi Kaptanı nezaretinde yapar. Ancak bu görev zabit olarak hizmet yapmış anlamına gelmez, yine stajyer olarak hizmet yapar.

3000gt Vardiya Zabitliği'ni Uzakyol Vardiya Zabitliği'ne yükseltebilmek için gemide 20 ay Vardiya Zabiti olarak çalışıp Uzakyol Vardiya Zabitliği ve İngilizce sınavına girip başarılı olman gerekir.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

12 Online
0 Uye ve 12 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4782
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26306253
...