Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
618
Denizcilik Genel kategorisinde
Merhaba,195 boy 120 kilo erkeğim.Bu sene uni sınavina gireceğim deniz ulaştirma işletme kazanıp kaptanlık mesleği yapmak hep hayalimdi.Kilom sorun çıkarır mı bana?Çıkarsa da bölümü okurken zayiflasam olur mu?Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

1 cevap

0 oy
Bilgin Denizci
Bazı okulların giriş kriterleri oluyor, tercih kılavuzunda buna dikkat etmen gerekir. Bunun dışında kesin kayıtlara kadar önünde 7 aydan fazla süreç var. Bu sürede fazla kilolarından kurtulman en mantıklısı :)
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

12 Online
0 Uye ve 12 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4780
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26306251
...