Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+1 oy
616
Denizcilik Genel kategorisinde Bilgin Denizci
yeniden gösterildi
hocam, uzakyol baş makinist yeterliliğini alıp gemiden insek, 4yıllık makine mühendisliği veya gemi inşaa müh. okusak yeterliliğimiz uzakyol baş mühendis yeterliliği olurmu ?

1 cevap

+1 oy
Bilgin Denizci
Uzakyol Baş Makinist diye bir yeterlilik yoktur, Uzakyol Baş Mühendis'tir. Eğer 500-3000kW Baş Makinistten yükselmeyi soruyor isen 4 yıllık mühendislik okursan yeterliliğin direk Uzakyol Baş Mühendis olmaz. Yine Uzakyol Vardiya Mühendisliğinden başlarsın

İlgili sorular

Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

6 Online
0 Uye ve 6 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4173
Dunku Ziyaretler : 6196
Tum Ziyaretciler : 26311839
...