Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+2 oy
679
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Miço
Benim boyum sınırda ben ölçtüğümde 1.66-167 gibi bişey. Bide mülakatlarda 2-3 cm eksik ölçüyorlar diye duydum .Nasıl ölçüyolar ki?1.65 sınır yazıyor erkekler için bu problem yaratır mı ?

1 cevap

+1 oy
Miço
Boy kilo olaylarından eleme yapmıyorlar.Renk körlüğü yoksa fiziksel mülakat da sıkıntı çekmezsiniz.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

12 Online
0 Uye ve 12 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4293
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26305765
...