Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

+2 oy
781
Denizcilik Genel kategorisinde Acemi Denizci
Bu yıl üniversite tercih yapacağım, 2 yıllık deniz ulaştırma ve işletmeyi yazmayı düşünüyorum.Okula girmeden Mülakat var mı ? varsa yazmayacağımda cevaplarsanız çok sevinirim yarın sonuçlarım açıklanıyor :)
Usta Denizci
Mülakat çoğunda görmedim.

1 cevap

0 oy
Miço
2 senelik Üniversite seçimlerinde bilmiyorum fakat 4 senelik Üniversite seçimlerinde okuldan okula değiştiğini söyleyebilirim.

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap
0 oy
1 cevap
21 Ekim 2022 Denizcilik Genel kategorisinde engindeniz2 Acemi Denizci sordu
0 oy
2 cevap
29 Temmuz 2022 Denizcilik Genel kategorisinde Emre örs Acemi Denizci sordu
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

6 Online
0 Uye ve 6 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4176
Dunku Ziyaretler : 6196
Tum Ziyaretciler : 26311842
...