Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
585
Denizcilik Eğitimi kategorisinde Acemi Denizci
Rte üniversitesi, Ordu üniversitesi ve İskenderun üniversitesini düşünüyorum. Boyum 1.53 civarı falan kız öğrenciyim. Bu bölümü çok istiyorum bu bölüm için mezuna kaldım hatta. Elenmek istemiyorum kesin elenir miyim? Moralim çok bozuk. Acil cevaplarsanız sevinirim.

1 cevap

0 oy
Miço
Bildiğim kadarıyla bu kuralları Ösym koyuyor. Bu yüzden de pek esnetilmiyor ancak bir kaç cm azsan bir sorun olacağını sanmıyorum. Daha detaylı ve kesin bilgi için okulları arayabilirsin.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

15 Online
0 Uye ve 15 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 4063
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26305536
...