Denizci Soru & Cevap (www.denizcisorucevap.com) Sitesine Hoş Geldiniz! Hemen üye olup paylaşıma başlayabilirsiniz.

0 oy
591
Denizcilik Eğitimi kategorisinde
Derslerimi daha iyi çalışabileceğim için açığa gecme kararı aldım fakat deniz ulaştırma ve işletme mühendisliğini kazandığımız zaman bir mülakata giriyoruz burda bir problem yaşanır mı vaktim çok kısıtlı cevap alabilirsem çok sevinirim teşekkürler

1 cevap

0 oy
Usta Denizci
Hayır bir şey olmaz.
Hoş geldiniz, denizcisorucevap.com Sitemizde Denizcilik ve Denizcilik Eğitimi konularında sorularınıza yanıt bulacaksınız.

3.0k soru

3.3k cevap

2.2k yorum

5.3k üye

16 Online
0 Uye ve 16 Ziyaretci
Bugunku Ziyaretler : 3395
Dunku Ziyaretler : 6104
Tum Ziyaretciler : 26304868
...